• The Party 2020
    Competition Platform
  • Powered By
    LANERGY

# Rainbow Six: Siege

Wanneer? Sat 04 Apr 11:00
Toernooiformaat? Team vs Team
Waar? Online
  De inschrijvingen zijn momenteel gesloten!

Teamcaptains kunnen hun team bevestigen via een DM naar de admin op Discord.

In Tom Clancy's Rainbow Six: Siege neem je het met je team van vijf op tegen vijandige teams (Terrorists of Counter-Terrorist Operators) in heftige shoot-outs. Jouw doel is om je vijanden uit te schakelen voordat zij de kans krijgen om hetzelfde te doen met jouw team. Gelukkig is dit geen normale Deathmatch multiplayer shooter door de variërende mechanics in de game. De omgevingen waarin je speelt zijn kleine, bekrampte gebieden, wat zorgt voor intense matches met explosieve actie. De terroristen krijgen tijdens de rondes de kans om hun eigen fort op te zetten met vallen om de Operators tegen te houden. Wanneer je als Operator speelt, heb je talloze opties om het fort te bestormen door gebruik te maken van bijvoorbeeld drones of het nieuwe abseilsysteem. Daarnaast is vrijwel alles in de game te vernietigen! Muren kunnen kapot en vloeren kunnen onder je uit geblazen worden wat nieuwe mogelijkheden biedt om het andere team op tactische wijze uit te schakelen. De game blijft vers aanvoelen door regelmatige updates en community support vanuit de developer. Met genoeg content om een huis mee te vullen houdt Rainbow Six: Siege je urenlang bezig.


Prijzenpot:

  • 1st. 5x The Reality XXI tickets + 5x FOM 22.1 tickets
  • 2nd. Ubisoft Prize Package
  • 3rd. TBA
https://discordapp.com/invite/RtJqhyx

Duh-Events Rainbow Six:Siege Competitie Regels

Ons Algemene Reglement voor Competities is van toepassing op al onze competities.

Bevestiging

Je kunt vanaf 2 uur voor het begin van het toernooi via discord je inschrijving bevestigen bij de admin van het toernooi. Doe je dit niet dan kun je niet meedoen aan het toernooi.

Stoelnummers

Normaalgesproken spelen wij onze toernooien offline. Aangezien dit toernooi nu online gespeeld zal worden zijn stoelnummers niet meer relevant.

Wedstrijden moeten met de volgende instellingen gespeeld worden

Alle wedstrijden worden gespeeld als een Bo1 tenzij anders aangegeven.
Alleen de default skins mogen gebruikt worden.

1.1 Settings

  • Playlist Type: Normal Mode
  • Server Type: Dedicated Server
  • Voice Chat: Team Only
  • Time of the Day: Day
  • HUD Settings: Pro League

1.2 MATCH SETTINGS

  • Number of Bans: 4
  • Ban Timer: 20
  • Number of Rounds: 12
  • Attacker/Defender Role swap: 6
  • Overtime Rounds: 3
  • Overtime Score Difference: 2
  • Overtime Role Change: 1
  • Objective Rotation Parameter: 2
  • Objective Type Rotation: Rounds Played
  • Attacker Unique Spawn: On
  • Pick Phase Timer: 15
  • 6TH Pick Phase: On
  • 6TH Pick Phase Timer: 15
  • Reveal Phase Timer: 5
  • Damage Handicap: 100
  • Friendly Fire Damage: 100
  • Injured: 20
  • Sprint: On
  • Lean: On
  • Death Replay: Off

1.3 GAME MODE: TDM BOMB

  • Plant Duration: 7
  • Defuse Duration: 7
  • Fuse Time: 45
  • Defuse Carrier Selection: On
  • Preparation Phase Duration: 45
  • Action Phase Duration: 180

1.4 Operator

  • Iana and Oryx are not allowed to be used!
  • All other operators are allowed.

1.5 Mappool

  • Border
  • Club House
  • Consulate
  • Coastline
  • Kafe Dostoyevsky
  • Theme Park
  • Villa

1.6 Mapbanning:

Zal als volgt gaan in BO1:

  • Team A bans 1 map
  • Team B bans 1 map
  • Team A bans 1 map
  • Team B bans 1 map
  • Team A bans 1 map
  • Team B bans 1 map + Team A kiest of zij als het aanvallende of verdedigende team willen starten.
Zal als volgt gaan in BO3:

  • Team A bans 1 map
  • Team B bans 1 map
  • Team A bans 1 map
  • Team B bans 1 map
  • Team A kiest welke map als eerst gespeeld zal worden en team B kiest of ze als aanvallers of verdedigers beginnen.
  • Team B kiest welke map als tweede wordt gespeeld en team A kiest of ze als aanvallers of verdedigers beginnen.
  • Als de derde map gespeeld gaat worden zal een toss beslissen welk team begint als aanvaller en welke als verdediger.

1.7 Disconnects

Als een speler disconnect tijdens een match zal de ronde doorgaan tot het einde (een ronde begint tijdens de eerste seconde van de preparation phase). Na voltooiing van de ronde mag de speler rejoinen. Een wedstrijd wordt als “live” beschouwd wanneer de eerste ronde begonnen is. Er moeten minstens 4 spelers van een team overblijven en de wedstrijd moet gespeeld worden tot het einde. Als dit niet mogelijk is door verbindingsproblemen dan zal dit worden beschouwd als een forfeit in het voordeel van het team dat alle spelers nog op de server heeft.

Elk team can 1 keer per wedstrijd de server rehosten. Als een speler daarna opnieuw disconnect dan zal het team de wedstrijd uit moeten spelen met de 4 overgebleven spelers. Misbruik van deze regel zal beschouwd worden als misleiding en zal resulteren in sancties, waaronder mogelijke diskwalificatie. Als een team de server verlaat zonder de tegenstander te informeren dan riskeren zij het forfeiten van de wedstrijd. Elke speler is verantwoordelijk voor hun eigen hardware.

Ingeschreven teams: 14

Confirmed: 9/14 (64%)
Team Inschrijfnummer Bevestigd
De Neven 8 Aanwezigheid bevestigd
Epsilon Esports Official 10 Aanwezigheid bevestigd
Esports Gaming Alliance 9 Aanwezigheid bevestigd
Ice Wolves Esports 5 Aanwezigheid niet bevestigd
mCon esports R6 14 Aanwezigheid bevestigd
MousePlayZ 13 Aanwezigheid bevestigd
MX Gaming 11 Aanwezigheid bevestigd
No Expectation 2 Aanwezigheid niet bevestigd
PensPonys 4 Aanwezigheid niet bevestigd
Reverse Friendly Fire 6 Aanwezigheid bevestigd
Team Motion 3 Aanwezigheid niet bevestigd
Team Normalize 1 Aanwezigheid bevestigd
TeamSuitUp 12 Aanwezigheid bevestigd
YourLie 7 Aanwezigheid niet bevestigd

Reacties (0)

    Je moet inloggen om te kunnen reageren..